Sayfalar

22 Ocak 2011 Cumartesi

Mor Abiye Modelleri

MOR ABİYELER hakkında güzel bir konu ve mor abiye modelleri nin en güzel elbise örneklerini sizlerin beğenisine sunuyorum.

Eflatun Abiye ve Nişanlıklar

Mor ve Eflatunun Abiye Elbise zerafeti

Mor Sırtı Açık Abiye Elbise lerin Son Moda Elbiseler abiye

Mor Abiye Elbise Modelleri ve Çeşitleri

Fırfırlı Mor Ve Eflatun Abiyeler İşlemeli Mor Abiye Elbise

Mor saten 2011 abiye modelleri

Mor renkli abiye modelleri

Mor tesettür abiye elbise tesettüre aykırı abiye elbiseler

Abiye mor Elbise ve Abiye Modelleri

Mor Abiyeler arayın bayanlara yeni sezon da düğünlerde eylencelerde ve özel gece lerde giyilebilecek 2011 mor abiyeler den oluşan bu kreasyonu www.yenimoda.blogspot.com blogumda bu şık elbise örneklerini beğeninize sunuyorum. Çocuk abiye giysileri arayanlara inşallah diğer konularda bilgiler vereceğim bu konumda mor abiye elbise lerin yırtmaçlı ve abiye mor abiye elbiseler in altına giyilen ayakkabı modellerinin örneklerini verdim. Mor abiye kıyafetler örnekleri tesettürlü abiye elbiseler arayanlara bek işlerine yaramayacak amam Mor abiye elbise modeller biraz kapalı olsa daha güzel olurdu diyen bayanlarada katılıyorum. :)

2 yorum:

  1. Fırfırlı Mor Ve Eflatun Abiyeler İşlemeli Mor Abiye Elbise

    bu elbiseyi çok beğendim. haziran ayında oğluma sünnet yapıcam. nerde bulabilirim bu kıyafeti satan firmayı ve farklı renk çalışmasıda varmıdır bu modelde? beyaz veya krem gibi?

    YanıtlaSil
  2. mor genç kızlara yakışıyor.

    YanıtlaSil