Sayfalar

16 Ocak 2011 Pazar

Zodiac Marka Saat Modelleri ve Fiyatları

Zodiac Saatleri ve Fiyatları 475 Tl

Bayan Zodiac kol saati modeli ve fiyatı 400 Tl.

Zodiac Genç kızlar için kol saatleri

Zodiac kadın kol saat modelleri ve fiyatı 650 tl

Zodiac Erkek Saat modelleri ve fiyatları 1250Tl

Zodiac marka bayan kol saat modelleri verirken biraz araştırma yaptım, fiyatı ve kalitesi bakımından tartışılmaz bir kol saati olan zodiac saatleri ni tanıtmak istedim, Zodiac bayan saat modelleri ve fiyatları 1250 tl ye türkiyede satışı yapıldığını gittigidiyor sitesinde gördüm hemen meraklılarına duyurmayı ğörev bildim. Zodiac saat modelleri kadın kol saatleri, Zodiac modelleri erkek kol saatlerine göre burda ucuz olduğunu gördüm. Fakat avrupa da online satış yapan internet siteleri çok daha pahalıya sattığına müşahade ettim. Bay/Bayan ve Cocuk Zodiac saatleri fiyatı ortalama 650$ ile 2750$ arasında satış yapılmakta.dığını öğrendim. Zodiac saat fiyatları araştıran arkadaşlara www.yenimoda.blogspot.com blogumda umarım yardımcı olmuşumdur. Deri Kordonlu bayan saatleri ve Metal kordon ve Altın kaplama kordonlu erkek saatlerinden 5 örnek resimi sizler için paylaşıyorum, Bu arada Zodiac Saatlerinin resmi Web sayfasına buradan ulaşabilirsiniz sevgili arkadaşlarım.

1 yorum: