Sayfalar

12 Şubat 2011 Cumartesi

2011 Modası Bayan Kıyafet Modelleri

2011 Modası Bayan Giyim tarzları

2011 modasi Yazlık Bayan elbise modelleri

2011 modasi bayan kıyafetleri kış modası

2011 kıs modasi Kahverengi renklerde elbiseler

2011 bayan Yaz modası Elbise modeli

2011 kiyafet modasi [sokak modasi]

Yeni sezonda bayan modası 2011 kreasyonları rengarenk tıpkı sertap erenerin o müthis klibi varya hepiniz izlemişinizdir tıpkı onun gibi, Kenelde koyu renkler kış modası na hakim olmakta fakat bayan modası 2011 de biraz kadınları üşütür gibi geliyor bana. 2011 Bayan giyim bence fazla açık sacık olmamalı biraz daha kapalı tarza kaçılmalı yanlış anlaşılmasın Tesettür olsun demiyorum fakat soguk kış günleri üsütülmesin sıcak yaz günleride oramızı buramızı sergilemesin türünde olsun istiyorum. 2011 Bayan Modası ben yıkışıklıyım diyen 2011 erkek modası na göre daha ışıl ışıl ve daha çok can alıcı bastel tonlarının tarzı nı andırmalı, andırmalı Baylardan daha sade ve daha çekici bir görünüme sahip olalım değilmi sevgili www.yenimoda.blogspot.com ziyaretcilerim, 2011 in en şık bayan kıyafetleri ile sizleri başbaşa bırakıyım ve değerli yorumlarınızı bekleye durayım ben arkadaşlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder