Sayfalar

20 Şubat 2011 Pazar

yazma oyası örnekleri Yazma Oyası Modelleri resimli

Yazma Oyaları Örnekleri resimli

2011 yazma kenarı modelleri

2011 yazma kenarı örnekleri resimli

2011 yazma iğne oyası modelleri örnekleri

2011 yazma oyası örnekleri

Cehizde Dülbent yapık diye anadoluda adlandırılan namaz örtülerine şık ve yeni 2011 yazma modelleri örmeden genç kiz evlenemezdi şimdi 2011 yazma örnekleri ni veriyorumki yapılışı kolay olanları her genç kız mutlaka örsün ve cehizlerini süslesinler diye, www.yenimoda.blogspot.com okurları burada bulunan 2011 yazma oyaları görünce yapılışı nasıl diye kesinlikle akıllarından geçirmekteler bunun için çok kolay size en yakın belediye lere müracaat ederseniz BEL-MEK kursları mutlaka vardır burada sizlere 2011 yazma oyası modelleri nasıl örülür kursunu vereceklerdir. bu kurslara gidince en güzel yazma oyaları nı sizler örün ondan sonra. Benim beğendiğim enşık ve estetik olarak Yazma Oyaları bunlar sizlerinde varsa ördükleri iğne oyası boncuklu oya ve diger oya türleri sizlerde yorumlarınızda bana gönderin burada yayınlayalım değerli arkadaşlar.

1 yorum:

  1. oyaların örülüşü hakkında bilgi veren bir site biliyorsanız veriniz lütfen. oya yapılışı resimli anlatım buldum amam video anlatımı bulamadım.

    YanıtlaSil